duminică

brown sugar

Catrinel! oh,Catrinel, număr zilele până ne vom întâlni din nou. ochii tăi! zâmbetul tău! oh, pielea ta! oh, Catrinel!
prietena mea plânge și-mi spune că ori o termin cu tine, ori zbor din casă. mi-a aruncat hainele în stradă, ba chiar a început să umble cu un țigan, dar nu-mi pasă, dulce Catrinel, căci în brațele tale îmi găsesc liniștea, în tine găsesc putere să merg mai departe. ascuns în parfumul părului tău nimic nu mă atinge.
Catrinel! oh, Catrinel! număr zilele până ne vom întâlni din nou. tu, zeiță!
maică-mea îmi spune că sunt tâmpit, că fete ca Bianca nu cresc în copaci, că sunt mare deja, că trebuie, că e timpul să; în final o bagă și pe aia cu trenul care părăsește iremediabil gara. nu dau doi bani pe ce zice ea, îi închid telefonul și te sun de pe RDS.
Catrinel! oh Catrinel, număr zilele până ne vom întâlni din nou. oh, dulce decadență!
ieri au venit doi prieteni pe la mine, în mansarda de la Foișor, unde m-am refugiat, să-mi bage mințile în cap. "ce pula mea e asta, moșule?" "care-i faza?" "ți-ai pierdut mințile?" "bagăți-le în cap sau le băgăm noi" "îți dai seama cum dai cu piciorul la tot?". ei vorbesc în gol, eu nu ascult. fumez și te visez. ei nu-ți cunosc dulceața, nu au auzit măcar o dată, în vocea ta, clopoțeii , în stomacul lor nu au zburat nicând fluturi, doar crenvuști; asa că îi fut in gură, le zic că am treabă și formez numărul tău.
oh, catrinel...

Niciun comentariu: